VREDE!!!

Jag både hoppades och trodde att min dåliga tid var över. Men det är ju Lena Henningson vi talar om nu, så självklart är det inte över än på långa vägar.
I eftermiddags åkte jag hem till Röfors för att ta det lugnt och sova. Var sjukt trött såhär dagen efter en mycket lyckad kväll.  Efter den obligatoriska kaffepausen hos Becka åkte jag hemåt halvt sovande bakom ratten. När jag kliver ur bilen och öppnar väskan för att ta fram nyckeln blir jag lite svettig. Jag hittar inte nyckeln!! Jag rotade igenom alla mina 1000 väskor men hittar den inte. I ren panik slås jag av att jag lade den i jackfickan i går. Och min jacka glömde jag i Örebro hos Carin!!!
Döförbannad åker jag tillbaka till Becka igen för att söka tröst och råd.  Väl där skrattar hon åt mig när jag får det bekräftat att nyckeln är 6 mil ifrån mig. Jag har seriöst aldrig nånsin varit så arg!!!

Men det fanns ju inget annat att göra än att sätta sig i bilen igen och köra tillbaka igen... Jag stannar på OK för att köpa en tröst-cola, som jag sjävklart spiller ut över hela mitt vita linne... med arga skrik och vrål tillsammans med Marilyn Manson tog jag mig ändå till Örebro och tillbaka på en timme. Hemma exakt i tid till Idol började. Tur i oturen, men tyvärr inget jag kan glädjas åt! (särskilt inte eftersom majoriteten av tjejerna var vidrigt sämst idag)

dö!


Kommentarer
Postat av: Sanna

haha lenapena.. jag tycker synd om dig! Och vi tycker inte om personalen därför att de är otrvliga och icke kundvänliga, men som tur är ju inte du det!! :D yes, det är chokladen från reklamen ;) SPRING O KÖP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! haha ;)

2009-10-01 @ 23:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0