du kan lita på teknikens under

Jag sitter här och äter min lunch, bestående av både för- och huvudrätt/efterrätt!
Förrätten var rivna carrots - underbart! samt tomat och gurka.
Huvud- och efterrätten är pannkakoor, med hallonsyyylt.
Nu borde jag väl få tillräckligt med energi för att orka plugga eller?
i hope so.
men just för tillfället när jag äter och facebookar och bloggar lite, så håller jag på att få toksläpp. Scrollen på touchpaden strejkar och fungerar inte över huvud taget. det är sjukt irriterande eftersom det nästintill är min favoritfunktion på datorn...  inte heller bilderna som jag blivit taggad på fungerar. heja dagens teknik!


Kommentarer
Postat av: Elin

svar: Muse kommer nån gång i oktober tror jag..men Placebo spelar på pappas födelsedag så det är en hel månad innan jag kommer hem....suger rejält. Men men.. Jag har ju sett dem en gång..

2009-09-14 @ 15:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0