Flintis vid 20?

Jag har ännu en hårtappar-period nu. Det tragiska denna gång är att det inte enbart är håret som klär mitt huvud som faller av, utan även ögonfransar och ögonbryn. Dessvärre verkar armhårsrötterna sitta djupt ned i köttet eftersom de gror och växer som aldrig förr.
Jag är skum. Tänk om nån slängt i Testosteron eller Androstendione* i min drink på krogen och att jag därför börjar efterlikna apliknande män!?!
*tog en paus och plockade hårstrån från bröstet* (alltså inte brösthår som satt fast, utan lösa huvudhår som ramlat ned)
Jag är hur som helst allvarligt bekymrad! Tror dock att jag har lösingen på detta själv.
- Jag stressar och är nervös för någonting! Det är alltid svaret på alla symptom som syftar på att kroppen säger stopp.

Har 3 kapitel att läsa tills i morgon när vi har föreläsning med självaste författaren, Jan Greve.
Borde verkligen sätta igång och läsa om jag ska hinna igenom kapitlen tills i morgon kl 10:15. i'm a slowreader u know.

Ikväll kl 19 blir det en paus. Farmor och jag ska på teater! Mycket kulturellt (vusenpoäng!).
En monolog om den gamle räven från ÖSK som började spela i Inter och blev djupt deprimerad. Säkert väldigt rörande får jag medge. Det ska bli intressant!


(* Bli inte imponerad över mina avancerade kunskaper inom manligt hormon. Jag wikipediade på det och fick fram att just Androstendione hade med hårtillväxt att göra)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0