fotbeklädnad till fest och till vardags

ujujuj va glad jag är nu! för första gången på flera månader har jag köpt skor!
jag har under sommaren varit inne i en svacka när det gäller skor. jag har velat ha så mycket, men det har inte blivit av. men nu har det det!
Dagen var "föreläsningsfri" vilket fick mig, becka och sofia att känna sug efter runtstrosning.
Rusta och Ikea, den sistnämna i timtal - det är en underbar sysselsättning tillsammans med dessa flickor!
sedan begav vi oss till skopunkten (och nej, jag skäms inte för att jag handlar där. jag kollar efter utseendet på skorna och inte statusen på märket)  och där fann jag mina älskade.


 


Kommentarer
Postat av: Sanna svarar tillbaka följande:

Det kan jag tänka mig! Jag får fortfarande rysningar i kroppen när jag tänker på plugg, så förstår dig :P Jag gör inte mycket faktiskt.. tar det lugnt, men är som sagt ett heltidsjobb att ha en valp. Kan inte slappna av för en sekund :) händer annars i livet?

2009-09-16 @ 21:40:45
Postat av: avis sis

din bajskorv!!! jag vill ha de översta... svårare att hitta bra grejer här än vad man kan tro... billiga saker är asfula, snygga är såklart dyra :(

2009-09-17 @ 01:44:15
Postat av: Caroline Larsson

jag har dom som ær på den øversta bilden! :D wohow!

2009-09-24 @ 17:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0