Här finns ingen tid att ta igen sig!

Igår var det fredag, vilket nog de allra flesta är medvetna om! Fredag betydde för mig slöhäng hos Sofia (och Douglas) med Beckis. Var trötta och ej utrustade för en vild natt så det blev alldeles perfekt! Vinspel med europas största kortlek - jag kunde inte sluta skratta åt dem. (bild på mig när jag leker och gömmer mig bakom dem kommer imorgon eller på måndag!) Med det fattiga utbudet på TV fick det bli Mars attacs, fast ingen av oss kollade. Kvällen slutade tidigt, närmare bestämt 00:30 med att vi alla (fast sofia och doggi hängde ihop) gick skilda håll till varsina sovrum och slocknade efter lite veckorevyn-läsning (iallafall för min del)
Det var trots dess korta längd, en mycket trevlig kväll!

Nu är jag seg som en gnu och sitter här och proppar i mig massa ätbart för att jag ska kunna stå upp ikväll. Jag och Becka la upp en plan eftersom jag är tvungen att få två födointag idag. Så nu har jag en fet och mysig kopp te och två torra mackor framför mig. Om några timmar ska jag tillaga schnizel, mos och grönpepparsås! Det blir nog bra ska ni se. jaaa, den som lever får se.
Klockan 6 sen börjar förfesten på universitetsgatan och lite senare är det dags för It's SÅ!
Det känns bra! Jag kör på rockig stil ikväll, och är dönervös att jag ska känna mig som en förvuxen emo-unge.

Hare kanin!


Kommentarer
Postat av: matilda

gillar din blogg. allt du skriver är bra :)

2009-09-26 @ 15:49:47
URL: http://matildafleur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0