Jag önskar att jag vore en person helt utan gränser

HAHAH nyss hände en sån sjuk grej som jag alltid funderat över hur man skulle gå tillväga om det skulle hända, men som jag samtidigt aldrig trott kunde hända, och särskilt inte mig.
Jag sitter nu här i lägenheten och tar det alldeles för lugnt för mitt eget bästa. Jag läser ikapp alla mina favoritbloggar och lider av att inte ha någon här som jag kan berätta min nyss erfarna grej för. Just i detta nu, men aldrig någonsin annars, önskar jag att jag vore en person helt utan gränser. typ som skribenten bakom osexigt-bloggen. Jag vill vara han just nu! för om jag skulle vara det skulle jag helt utan problem här i bloggen berätta om det som just hände. Men eftersom jag nu är en person som vet sina gränser låter jag snällt bli.
om jag känner mig själv rätt är detta någonting jag kommer ta med mig till graven utan att en enda människa komma få veta om det. Men skoj var det iallafall.. kanske inte riktigt så skoj som det nu framställs att vara, men det ses nog bara som skoj eftersom det är så hemligt.
jaja jag har iallafall mycket roligt över det!  nu ska jag återgå till mitt bloggläsande och framför mig väntar en helt ensam hemmakväll, som kanske, och jag säger verkligen bara kanske, kommer fyllas med Idol.

ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0