Tack kära CSN för 19kr

Jag beställde precis böcker till mig och Bex. Jan Greves Ekonomistyrning : principer och praxis (lärobok till bex och en varsin tillhörande övningsbok till oss båda).
Hur som haver så kollade jag, urfattig student som jag är, csn-kortet.se för att se om där fanns några rabatter från nån boksäljarsida - och till min stora förvåning så fanns det det! Fraktfritt från Bokia.
Så det utnyttjade jag, och kände mig nöjd över att tjäna lite stålar..
När det väl kom till kritan och kvittot visades var det dock bara 19 kronor jag hade tjänat på att krångla mig igenom processen för att få rabatten... men men, det är väl bättre än inget.
denna sjukt roliga varukorg gick alltså totalt på den nätta summan av 1159:-
jippie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0