they call me bulans pöjk

Glömde att berätta om bex och min patetiska tågfärd till Hallsberg i lördags.
vi hann inte köpa biljett varpå vi reste i skitklass ist för andra. vi satt på den minsta toan vi kunde finna på tåget och tryckte. tacka gudarna att det bara är 5 mins tågfärd. Hur som helst. Jag satte mig ner på huk därinne och hade sedan väldigt svårt att ställa mig upp igen på grund av den mycekt begränsade golvytan. Jag tog tag om kanten på interiören för att dra mig upp. Dessvärre satt inte interiören fast, utan hörnet tjongade med kraft rakt in i min panna. Jag trodde för en sekund att hela pannan hade spruckit, men såg snabbt i spegeln att jag inte hade fått någon som helst skroma. Trodde jag ja!  Igår när jag vaknade hade jag en minimal till ytan, men väldigt kompakt bula i pannan. det åsamkar mig mycket smärta och lite huvudvärk. Får hoppas att den hinner gå ner till helgen (vilket jag verkligen tror att den kommer göra så jag behöver egentligen inte ens hoppas)

bitchbild på mig då jag från början försökte ta kort så bulan syntes.
(det ser ut som jag hamstrar käk i kinderna)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0