Uppkastning

Ligger på mage, bloggar och äter chilinuts. gött, men det kom nyss upp... eeuu!
snart (18:15) ska jag entra bussen som går mot Kumla. Ikväll blir det nämligen råplugg och kaffedrickande för Bex och min del. Vi hade helt missat att man skulle vara väl förberedd på caset som tas upp i morgon... oopsidaisy
Nu ska jag gå och packa ihop lite tillhörigheter och bege mig till stan, där jag innan min avresa ska köpa kaffefilter och skinka. (Becka hade inga som helst krav på kaffefiltrerna, bara att de skulle vara melitta, vita och 1/4 nånting)  Undra om jag lyckas hitta dessa!? Den som lever får se

just det!  Jag fick för mig att jag i varje inlägg skulle försöka få in något gammalt töntigt ordspråk eller uttryck. Jag har hittills lyckats få med det i 3 olika inlägg (inkl. detta)

Kommentarer
Postat av: Elin

du kan va lillkorven!! nej det finns inte Urban Outfitters eller Forever 21 har..Pensacola ar for litet! Men det var pa Urban Outfitters i New Orleans jag kopte de blaa sota sma skorna :) har finns bara...jag vet knappt! Victoria Secret.. och man kan ju inte shoppa underklader varja gang man aker till kopcentret! ska halla utkik efter billiga skor..tror att jag har sett en san butik iaf.

2009-09-17 @ 18:58:01
Postat av: shoppingvännen

du klarar dig bra med gammaldags uttryck, men annars är du medelmåttig ;) ha det fiiiint så ses vi om jag lever! ciao!

2009-09-17 @ 23:06:49
Postat av: mamma

hej du. lycka till med plugget. ser fram emot att få se de nya skorna, men var ska de få rum någonstans? alla hyllor är redan överfulla med skor...kram från mamma. p.s. vore kul att ses snart...

2009-09-17 @ 23:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0