vinspäckad helg

och gud så trevligt det varit!
I fredags var det myskväll med Bex och Sofia. en hel box + en strawberry avverkades. cheeseballs, chips och truly juicy!
I går var det hejdåfest för hanna. också mysigt, och lite för roligt mot slutet när vi åkt till hallsberg. men skoj! Efter att ha ätit pommes, bearnaisesås och äggmacka och pratat i telefon i timtal, somnade bex och jag kl 5. Vaknade 13. Jag sprang till tåget som gick 13:23 och begav mig hem till min älskade mamma och pappa.
Nu ska jag sova i min egna säng, för första gången på väldigt länge! gött!
natti

Kommentarer
Postat av: Elin

en strawberry vadå?? åh jag saknar cheeseballs...

2009-09-21 @ 05:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0