Bankarbetare Lena till er tjänst

Jag fick idag reda på att jag ska tillbringa min sommar på handelsbanken i Finnerödja!
"Du får nog tyvärr inte 40h arbetsvecka, men typ 35!" Fiint! Så mycket har jag ju aldrig jobbat förr, så det blir lärorikt och spännande! och jag som var rädd att jag skulle få gå sysslolös och pank hela sommaren! nej nu ska jag rätta till finanskrisen istället!  Sjukt kul :) :) :)

En sak som är mindre kul är att jag håller på att bli dum i huvudet och nojjig på riktigt...
Jag hör sms och facebookchat-signaler i "syne" (Hör i syne?)
Nu måste jag försöka spänna av!! men har inte lyckats än...


Nu: omelett med tomatoes! (om köket är ledigt)

Kommentarer
Postat av: Elin

"gillar"



och, jag sa också "hör i syne" igår :P något som roade min omgivning, va kul i att vi båda sa samma sak!

2010-04-29 @ 15:27:24
URL: http://elinhenningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0