BBQ!

Jag hade tänkt att spendera gårdagen hemma hos mamma och pappa framför Så ska det låta och Skavlan.
Det blev istället så att jag begav mig ända till Laxå för att umgås med Annica och Joel. Där var det FF, wohoo! och vi grillade, drack lite vin/öl/cider och myste! Kollade även på Så ska det låta faktiskt! och slutet på Jalla jalla! sedan övergick det hela till musiklyssning samt lite soffdans. Bestämde oss sedan för att kolla på Shutter Island och jag lovade dyrt och heligt att jag inte skulle somna. Efter ca 12 minuter låg jag där och sov så gott...

Vaknade så småningom och gick gå in och lade mig med lilla Etna i Annicas mor och fars säng.
Slocknade innan jag lagt mig! Skönt!
Idag gav vi Shutter Island ett nytt försök och jag höll mig alert under hela filmen denna gång. Och vad bra den var dessutom! Jag blev lite psykad efteråt, men det är väl den känslan man ska ha efter en film av den jargongen kan tänkas...

Nu ska jag ta en välbehövlig dusch och sedan bräsa iväg till Beckis för ännu en myskväll! Sound terrif!

Kraaam pådä


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0