Bu för inaktivitet

Det har varit så mycket med flyttandet och allt sådant nu att jag inte så mycket som rört vid en dator på 3 dagar, än mindre hunnit blogga! Och utan facebook i 3 dagar har varit kämpigt vill jag lova ;)

Hur som!
Fick nu en liten tid över då fd Lök-Milla duschar och jag sitter i hennes rum och snorar, hostar och väser.
Loggade då in på bloglovin för att läsa mina 10 bevakade bloggar.
Hur många är olästa inlägg tror ni det var?
Jo 41 stycken!!!
WHA! skrek jag högt för mig själv..
Det kommer ju ta åratal att läsa igenom allt!
Från och med nu blir det skärpning på datorfronten. Sådana här långa perioder av inaktivitet är inte bra för varken hälsan, kroppen eller själen!

Ses i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0