Det är ett GOTT liv


Elin och jag myste till det med plugg(½sida läsning), godis, wayfarers och ipod på en bänk.


Jag upptäckte att jag hade punka på bakdäcket på min sköna cykel. Åkte till cykelhaket vid Pressbyrån för att få det åtgärdat. Han skrattade åt mig och sa att han inte pumpade totalt utslitna däck för att de då kunde sprängas när jag kommit runt hörnet.. Såg då att jag inte hade några spår what so ever. Ser ut som uppblåsta ballonger (typ som mina magiska studentballonger!)    Måste nog investera i ett nytt bakdäck med andra ord.


Dagens lunch. Denna gång är det faktiskt mycket godare än det ser ut.
Tomatsoppa, bröö och majs direkt från konservburken - deluuxe!


Ikväll blir det årets första grillning! då blirre kötttfyfaan

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Elin

tackar så mycket för den absolut grossa bilden!!! :P

2010-04-12 @ 19:17:56
URL: http://elinhenningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0