duktig idiot

hittade i afton en chanel-look-a-like-väska på järntorget. Promenerade med den till polishuset, väntade i 10000 år och möttes sedan av en "polisassistent" eller liknande som visade sig vara Elins gamla gymnasieklasskompis, Helene. Världen är liiiten utbrast jag plikttroget och sa att jag gärna tog emot hittelön om så vore.

Kvällen tog sjukt oväntande vändningar men var väldigt trevlig.
Jag lovade min kära SO-bordskompis Markus Bruus att blogga om någonting. Minns dock inte alls vad det var det skulle handla om....

Nu:  Austin Powers 2 i 5 sekunder i samband med fyllesvull av chips.
Sedan: SOVAA


Kommentarer
Postat av: Elin

Du är för rolig du... vi var inte klasskompisar btw.. hon är ett år äldre än mig och gick Europaekonom, men jag "känner" henne genom Stina. :P

2010-04-08 @ 10:08:29
URL: http://elinhenningsson.blogg.se/
Postat av: Annica

Fick du hittelön? ;) och Lena, läs min och Joels blogg. Du har inte läst den på flera år ju!

2010-04-08 @ 14:37:54
Postat av: Annica

Svar: Ja, men det är redan några som ska vara det tydligen. och vi har googlat på kändis par men inte funnit nåt.... :((

2010-04-08 @ 18:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0