Farmor Montazami

Min farmor är världens sötaste, snällaste och hippaste farmor!
När Elin och jag var där på lunch i söndags berättade vi om Maria Montazami och hennes obsession of tofsar.
Efter en snabb överblick över farmor och farfars lägenhet kunde vi räkna till drygt 10 stycken Montazami-tofsar.
Men jag erkänner, de är väldigt trevliga att ha som utfyllnad! och 10 stycken är ju ett mer humant antal än uppemot 100...




Jag har precis vinkat hejdå till Isac som varit här och umgåtts ett tag! Otroligt roligt att träffa honom och snacka lite skit ett tag!

Nu ska jag lägga på 1000 kol så jag hinner göra klart uppgiften, äta något och välja outfit så snabbt som möjligt så jag sedan kan bege mig till Marre och hennes balkong och hennes grannar för lite trevligt balkongmys följt av en lugn utgång!


Kommentarer
Postat av: Farmor

Åh, Lena jag blir alldeles rörd

Kramar från Farmor

2010-04-15 @ 16:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0