Lägenhetsproblem jag stött på:

  • Kylskåpet fungerar mer som en frys än en kyl. Har 2 liter fryst juice där inne nu. Det var dock riktigt gott när den stått framme ett tag och enbart innehöll krossad is (verkar inte kunna åtgärdas eftersom jag har blivit tillsags av Olle att inte röra temperaturändrings-pinnen)
  • Skrivaren fungerar inte (åtgärdades av mig. Problemet var bara att jag läste instruktionerna: "Sätt tri-color till vänster" - och satte den åt höger...
  • Handfatet lutar så man ej kan ställa tandbortsmuggen där utan att den glider ner i själva handfatet. (åtgärdades av mamma - tack!)
  • Toalettsitsen är lös (verkar inte kunna åtgärdas)
  • Fula, svarta ränder på golvet (åtgärdades av Milla som kröp runt med ett sudd på golvet -tack!)

Detta är problem jag hittills stött på.
Förhoppningsvis blir det inte fler, men isåfall är jag beredd att agera!
Det luktar förresten med jämna mellanrum rök här inne. Källan till det vet jag inte, vilket jag är lite förbryllad över.

Nu: Min första ensamma natt här - spännandeee!

Godnatt folks!


Kommentarer
Postat av: Sis

när får jag hälsa på?? :)

2010-04-06 @ 08:52:02
Postat av: Dallsen

hihi överlevde du???? vill höra det sen!

2010-04-07 @ 07:52:15
Postat av: Anonym

vill också hälsa på...

/din hemliga/hemlige beundrarinna/beundrare

2010-04-07 @ 08:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0