Vinter vs Vår


Vinter vs Vår
I och för sig kanske dessa två bilder är dåliga exempel eftersom det är som att välja mellan pest och kolera.
På vinterbilden, som är tagen 16 november förra året, kan man riktigt se hur frysen jag är med mina smått blåaktiga läppar som är förvrängda i någonting konstigt som skulle kunna liknas med en min.
Och för att inte taaala om vårbilden. Hittade i mina gömmor i samband med flytten dessa ohyggliga brillor som skulle göra gänget i That's 70's show gröna av avund. De ger dock en väldigt skönt och somrigt ljus vilket är anledningen till att de ligger i bilen. Men jag är väldigt noga med att inte bli sedd i dem och vänder bort huvudet när jag blir omkörd eller själv kör om...

Hur som. Pest eller kolera, men man måste välja något!
Jag personligen väljer dock tveklöst vår!!  Se bara reflektionerna i brillorna!! och jämför det med bakgrunden på vinterbilden (vidrigt grå-dis!) 

Med detta vill jag säga: Varmt välkommen, du kära vår!


Nu skall jag bege mig till mitt sunkiga kök och laga brown sauuuseee, meatballs och macaroonis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0