Zombie

Dagen har varit minst sagt seg...
Uppvakningstiden verkar vara typ 24 timmar.
Föreläsningen var utomordentligt ointressant.
Fick sedan stå/sitta på golvet i kö i ca 45 min för att få kritik för PMet - men godkända blev vi, vilket är obeskrivligt skönt!
Raka vägen hem. Klockan är nu 16. Lägga sig i sängen. Kolla på Åh herregud (som sedan mitt i vägrade fungera) Äta lite chips. Äta nudlar på burk som smakade urk. Kolla på nyaste family guy-avsnittet. Somnade efter 2 sekunder. Sov till 20:30.
Blev irriterad över den rubbade dygnsrytmen och funderar nu över om jag kommer kunna somna om igen för natten. Det känns fullt möjligt!
Öpnnar jag bara Marknad & Politik-boken så slocknar jag garanterat inom 5 min.

Imorgon kl 13: Bank-intervju!  *nervös!!!!*
Imorgon lite senare: ha en riktig hemma-myskväll med mor och far!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0