En vän med en bil

Gick ut till bilen som står så fint parkerad utanför Handelsbanken i Finnerödja för att hämat min bankdosa.
Blev då tutad på av en skåpbil och kollade naturligtvis i tutningens ögonblick upp för att se vilka tutarna var.
Vi fick snabb ögonkontakt men jag hann se att de två männen i framsätet var exakt lika förvånade som jag. De satt med uppspärrade ögon och man bländades av deras rodnande kinder som uppkom just när de upptäckte att de tutat på en spritt okänd flicka.   

Jag sitter nu och funderar över vad jag ska köpa för något fika-aktigt när jag sedan beger mig mot Carlssons livs. Idag är nämligen sista dagen jag jobbar med Micke och har tänkt att bjuda tillbaka med tanke på glassarna vi ätit de senaste veckorna.

16:00 bräsar jag, Milla och Becka till Götebooorg! Sanna har fått feber och kan inte
hedra oss med sin närvaro (Piss!) Men vi hoppas vi får en trevlig helg iallafall!
Knutis-picknicken är nedpackad, musiken är fixad och vi är redo att ta oss an vägarna.

Sayonara bitcheessss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0