Gårdagscitat

Vi sitter på uteserveringen på Charlies. Det är fullt med folk.
"dah dah dah dah dah...." (introt till en välbekantlåt börjar spelas)
Jag skriker rakt ut, exhalterad över den braiga låten: -"ÅÅÅÅÅÅH!!!!"
Låten fortsätter och det visar sig vara.... Lyssna till ditt hjärta med Friends.
(faktum att jag skrek exhalterat för att jag trodde det var "Sofia dansar gogo" som spelades är en annan historia...)

Vi körde även tjugo-frågor. Det var otroligt roligt och vi var uppfinningsrika men tyvärr kan vi inte här delge någonting eftersom vi mest tänkte på folk från gamla centralskoletiden... Sjukt skoj iallafall!

När vi sedan tog vår nattliga vandring hem träffade vi en framtida allsvenskestjärna som skulle minnas oss och sedan fixa in oss på Sky bar och alla sådana där "flashiga" ställen. Lookin' forward to it...
(Vi har försökt googla hans namn men minns nog fel) (Att Becka presenterade sig på djupt ingrötad göteborgska var även det en stämningshöjare)

Franks (hamburgerbar vid centralstationen) var väldigt lockande och vi inhandlade diverse fyllemat. Jag ville bara ha pommes eftersom jag mindes att det fanns tzaziki hemma hos Milla. Damen bakom disken frågade mig om jag ville ha salt och krydda på mina pommes (ett väldigt svårt beslut för mig att fatta)
-"hmmmmmmmmmmmmmmm......................................... lång tystnad...........JA!"

Tilläggas bör även att bakgrundsmusiken på Charlies var Kent - spelandes LIVE(!) några hundra meter bort. Vi kunde även njuta av fyrverkerierna i slutet. Underbart!

vill inte åka hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0