Höstdepression

För att knyta an till föregående inlägg kan jag nu börja min egen höstdeppiga klagovisa...
Låg i morse innan Annica vaknat och kikade runt på facebook. Kom då underfund med att väldigt många människor i min (nya och gamla) omgivning lyckats så bra på kärleksfronten.  Vissa glädjs jag med, men andra tycker jag verkligen inte förtjänar den underbara känslan av ömsesidig kärlek (hårt men sant!)
Jag tycker att det snart borde vara min tur... Men nej. Ett drygt år av mitt singelliv har gått och jag har inte lyckats så värst. Har bara skaffat mig en massa ovänner och ångestkänslor.
Vissa säger ju att det bara är att vänta och sluta leta så dyker mannen med stort M upp, men så verkar det inte vara i mitt fall. Blir väl till att skaffa sig ett match.com-konto snart! eeehehe  nej!
Men men... Det enda jag kan göra är att vänta. och tänka på annat.
Att intala mig själv att jag istället ska fokusera på mina studier är bara bullshit. Skulle inte lyckas helhjärtat med det iallafall.

Godkväll kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0