Morgonpigg?

Jag förstår mig inte på mig själv. Förut var jag trött förjämnan, 24/7, tout les temps!
men i natt somnade jag någongång runt halv 2: efter att ha facebookat och därefter läst "Dödergök" en lång stund i hopp om att bli tröttare. Somnade tillslut och hade då ställt klockan på 9:45 för att jag inte skulle sova bort hela dagen. Jag har nämligen en fet lista på To do's idag. Hur som haver.
Vaknade av mig själv 8:00! - och kunde omöjligt somna om! Detta är någonting väldigt sällsynt därav denna uppståndelse. Läste ytterligare lite Dödergök i hopp om att falla in i sömn än en gång - men icke! Låg med oönskat uppspärrade ögon och var pigg.

Så nu har jag skrotat runt här hemma en bra stund i väntan på bättre tider.
Gjort min To do-list fysisk genom att skriva ner den:
* Skriv ut biljetter
* Anmäl dig till Statistiken
* Laga handväska
* Tvätta och dammsug bil
* Packa allt till Alanya
* Glöm ej att packa ner hårfönen som är i Örebro
* Leta reda på någon annan plånbok (med plats för fett med caaaash)
* Städa och packa ner alla resterande kläder och grejer och lassa in dem i den förhoppningsvis nytvättade bilen för att köra iväg allting till Örebro i morgon. Jag tvivlar starkt på att allt kommer få plats och har lite panik över det...

That's about it.
Har en känsla av att jag nog borde sätta igång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0