Nyponbuskar nyponbuskar

Har gått och småsjungit just denna stof i några timmar nu: "nyponbuskar nyponbuskar, hela vägen nyponbuskar"
Har lyssnat på Söndermarken och Winnerbäck i allmänhet halva dagen. Älskar hans söta lilla röst när han sjunger just nyponbuskar.
Nyponbuske är egentligen en ganska sött ord... Nyponbuskar nyponbuskar!
Nu hoppas jag att Sanna kommer och hämtar mig snart innan de kommer från psyket istället!
"Vampyrer suger" står på schemat för kvällen - parodi på Twilight-filmerna. Verkar vara sjukt skoj.
och detta är även ett tecken på att jag, trots att jag älskar twilightserien mer än livet, kan kolla på denna parodi och ta det hela med en nypa saaaalty salt.  

En trevlig afton tillönskar jag eder, mina damer och herrar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0