oh take me back to the start

Milla hade igårkväll högläsning för mig ur NA. Hon läste recensionen av Winnerbäckkonserten i Brunnsparken.
Vid fler tillfällen än jag har fingrar fick vi det konstaterat och ingnuggat i ansiktet att sommaren är slut (och att det var en höstdeprimerad journalist som skrivit artikeln). Meningar i stil med: "...denna svala sensommarkväll" och "...och vi märker att sommaren är slut" var så depressionladdade att Milla och jag skrek rakt ut.

En mycket, mycket positiv liten parentes är dock att jag om ynka 4(!) dagar åker till Alanya med Jasse och Marre!! Då får vi garanterat känna av lite sommar igen, så oss går det ingen nöd på!
Det ska bli så otroligt göött att komma iväg och bara ligga och schteeeka och dricka fruktiga drinkar hela dagarna!
Ännu ett litet plus är att det ska vara strålande solsken och 32-33 grader varenda dag under våran vecka!


Nu ska jag försöka mig på en mental packning så jag har någorlunda kol på vad jag ska ha med mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0