Sunes sommar

Gårdagen i Askersund - summerparty 2010 - var mycket rolig! Dagen/kvällen gick dock väldigt fort och jag har över lag dålig koll och tidsuppfattning.
Idag har jag levt i ett annat universum. Vaknade kl 9 av att min kära Marlene smsade. Kunde därefter inte somna om på några timmar så jag tog tillslut kraft och mod till mig, reste mig ur sängen och kröp bort till tvn och satte på Sunes sommar.
Låg och kollade på denna med dimmig blick och somnde någonstans då Sune pantar burkar för att samla ihop pengar för att kunna snurra fram örhängena till sin kärlek.   Vaknade sedan kl 1 av en vidrig hungerkänsla. Sprang ner och åt brakfrulle och alldeles för stark juice. Sedan kom Annica hit och hedrade mig med sin närvaro! Hon fick även en allför försenad födelsedagspresent av mig. (sorry sötan!)
Hur som. Vi kollade på Vem vet mest och sedan filmen Killers och drack vatten i mängder.
Ashton Kutcher brukar inte annars vara min absoluta favorit men i denna film överträffade han sig själv både skådespelar- och utseendemässigt! Holy macaroni!

Nu väntar jag på att Milla och Becka ska komma till Röfors. Då ska vi bege oss till kommunalbryggan för att catcha upp med allt skvaller som uppkommit de senaste dagarna! MYS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0