Årets sista blödiga-Lena

Kollade precis på Victoria Secret fashion show online eftersom vi går när det gick på tv, spelade bingolotto. (Pensionärspoäng på den tycker jag!)
Käkar förövrigt coop-pizza och dricker cola samtidigt. Snygga, smala och vältränade kroppar - vad är det?! heeheee
Hur som helst...
Det blödiga i detta var att när Chanel skulle få sina första vita, fluffiga vingar - så började jag tjuta!
Och när hon sedan gick ut på catwalken i dessa gudomliga vingar samtidigt som Akon sjöng sin Angel rann det ännu några tårar till.
Sedan skrattade jag åt mig själv och svullade vidare på min pizza.
Givet att Muse underbara musik fick avsluta det hela också. FINT!
Nu är det hög tid att måla naglar, sminka sig, fixa håret och ta på sig den lilla svarta så man är redo för det nya året som ska börja firas redan kl 16 idag. Kommer bli legen...wait for it..... daryyy!
Gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0