Cashflow

Nu är denna tids jobb över. Det har varit trevligt att vara tillbaka i lilla välkomnande Finnerödja! Idag fick Micke och jag ytterligare två semlor (de sjätte för denna vecka) men en söt gott nytt år-hälsning skriven på kartongen.

Återvände i afton till Örebro och vi begav oss till mickis för en bingolottokväll! Jag måste sluta att i förväg vara så säker på att jag ska vinna. Jag blir alltid lika besviken när så inte blir fallet...
men en trevlig kväll fick vi ju iallafall!

Nu är jag dock tillbaka i Tybble för första gången på en och en halv vecka, och till min stora förvåning känns det faktiskt ganska skönt! (trots att martankarna kommer så fort jag stänger och låser dörren om mig. Jag har lite halvt lärt mig att ignorera dem nu. Det enda som känns nu är ett dunkande och pulserande i hjärnan, typ som snabba hjärtslag och en hetsig röst) Lyssnar nu på min underbara mys-platlist och njuter.
och i morgon kan jag meddela er, mina kära vänner, att det är nyårsafton! Det innebär trerätters och en massa bubbel med flickorna + något slags röj på stan. Myysigt! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0