Dag två

Ett dygn och två timmar har gått sedan jag blev lämnad själv här i hushållet i Röfors. Jag har fortfarande inte lyckats tända kaminen. Gömmer mig istället i en filt. Efter jag kommit hem från jobbet idag låg jag i flera timmar i soffan, kollade på dåliga program på tv och blåste in varmluft under filten. Det enda positiva med detta är att febern som jag garanterat hade idag på jobbet försvann i och med att jag på ett naturligt sätt blev nedfrusen. Har även upptäckt ett nytt stressymptom utöver martankarna. Det smakar gummi i munnen och det känns som om jag tuggar på en sån där gummiboll som man trycker på för att pumpa upp den där grejen runt armen när man kollar blodtrycket! Nu ska jag sova och förhoppningsvis vakna upp som en glad och icke klagande tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0