FG

Meddelades av min kära syster att det låg inte mindre än två(!) nya family guy-avsnitt ute på familyguylol.com
Dagen var därmed räddad!
Ett dubbelavsnitt om hur Stewie och Brian skulle åka till Nordpolen för att döda tomten. Underbart och underhållande!


Nu ska jag snygga till mig inför kvällens julklappsbyte hos Beckis med alla tjejerna! Måste vända upp och ner på hela garderoben för att hitta någonting rött att ha på mig, eftersom det är kvällens dresscode!
Ååh, det ska bli så myysigt!


l8er

Kommentarer
Postat av: mamma

Ha det så trevligt! Hör av dig så fort du vet något om lägenheten. Kram. A

2010-12-13 @ 18:29:45
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

Med vänlig hälsning

/Grinders.se

2010-12-14 @ 01:42:03
URL: http://www.grinders.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0