Julhitler

Har nu spenderat 60 livsviktiga minuter på att samla alla låtar från albumet Absolute Christmas (1994 års version) så jag nu har dem i en Christmas-playlist på spotify. INGEN JUL UTAN ABSOLUTE CHRISTMAS -94 SÄGER JAG BARA!
Så nu är jag nöjd och fylld av julkänsla. Gick även så långt att jag adderade två utomstående låtar till listan, nämligen O helga natt framförd av Tommy Körberg och O come all ye faithful med Josh Groban.

Men min stående favorit är fortfarande Fairytale of New York med The Pogues


Nu är jag redo!

Kommentarer
Postat av: dallsi

du har väl inte glömt jöback på listan????????

2010-12-07 @ 15:01:50
URL: http://hellowsunshine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0