Life's goood sometimes

Kära vänner,
Härmed kan jag gladeligen meddela er om att jag har fått en lägenhet!
Så från och med 1 mars (förhoppningsvis tidigare eftersom jag måste vara ute ur min cell den 15 februari)
ligger min bostad på Södra Lillåstrand 44. Och jag misstog mig på kvadratmetern i det förra inlägget jag skrev om den.
Den är på hela 67 m2! Så där har jag plats nog att vifta på tårna.
Planlösningen är även så att man har möjlighet att springa i en cirkel igenom alla rum. Så jag ser redan mig själv framför mig där på inflyttningsdagen springandes som en liten fet unge runt runt runt tills jag blir så yr att jag ramlar...


Självklart måste jag ju följa traditionen och lägga upp en egenritad bild över planlösningen. Helt skev och inte alls skalenlig. Och köket och sovrummet ser ju ut att vara större än vardagsrummet, men så är inte fallet...


Jag är hur som helst helt salig!
Känns så underbart att jag kan räkna dagarna tills jag kommer ifrån denna fängelsecell!


Pusss på livet och på Melins fastigheter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0