Lycka är att...

... Shoppa!! Jag fick min mellandagsshopping trots allt! Annica övertalade mig att åka till marieberg med henne idag efter vi varit duktiga och jobbat - och guud så vi belönade oss själva! Har nu ytterligare två par underbara skor/pumps, en massa goddoftande krämer, duschtvålar (fult ord!), finfint svart-guldigt nagellack, montazami-läppstift, bedårande snedknäppt kofta, långklänning och även ytterligare ett par av mina favoritbyxor (ramlade ju över dessa i Gbg i somras där jag till min glada överraskning upptäckte att de endast kostade 29(!!)kronor och därför köpte två!) hittade alltså ett par till av dessa och kände att jag bara var TVUNGEN att köpa ett par till utifall att de andra två någon gång skulle gå sönder. Sagt och gjort. Det roliga var dock att de idag, ett halvår senare kostade 99kronor istället. Shopping gör verkligen en kvinna lycklig. Extra ironiskt är det ju att detta inlägg kommer precis efter föregående penga-panik-inlägg.. Hehee.. Skit samma. Godnatt kära jordvarelser!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Solrummet ligger i samma hus osm vårdcentralen fast en trappa upp :)

2010-12-30 @ 13:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0