Om löördag

I morse vid 11 hade jag date med farmor på stan. Gick och spanade runt och fikade på Vasa. Mycket mysigt!
När vi satt där och sippade på chailatten/cappuccinon utbrast jag plötsligt: ERNST! för då gick han förbi fönstret upp för trappan till stortorget där de riggade inför morgondagens O, helga natt. Han ser ju så otroligt mysig och snäll ut alltså!
Åkte sedan hem till farmor och farfar där vi åt lite och kollade på sprintarna på tv.
Nu är de på Kalastider och jag blev avsläppt här hemma!
Såg en otroligt snygg cykel parkerad utanför mig nyss - helt i leopardmönster - den vill jag ha!!
Ska om ett tag åka iväg till Annica för att umgås med lite förfestande folk innan jag ikväll beger mig till Virus/Prisma för lite jobb. Funderar på vad jag ska ta på mig för något varmt och skönt för att slippa bli sjuk av draget ifrån dörren där jag står i garderoben...

Kommentarer
Postat av: mamma

Hoppas det gick bra att jobba i natt. Hör av dig o berätta om det + o helga natt. Kram vi hörs!

2010-12-05 @ 20:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0