Storpackning

Kom precis hem från julmys med Milla och Becka. Upptäckte då att jag har sjukt mycket grejer att fixa fram tills i morgon bitti klockan 7 då jag, på något sätt (utan spade, snöskyffel eller liknande), måste gräva ut min bil och bege mig till Finnerödja för att jobba. Kommer förmodligen inte återvända till Örebro förrän på juldagen och måste därför storpacka för en hel jobbvecka + komma upp med någon julaftonsoutfit + få med mig alla julklappar.


Nu blir det med andra ord mangkänguppvisning i min ensamhet för att skrapa ihop allt detta. Ganska jobbigt må jag säga.  Och en annan småtrist grej är att jag de senaste dagarna varit alldeles för lat för att orka diska - vilket såklart har resulterat i att jag har ett antal kastruller, stekpannor, tallrikar, skålar, glas och vinglas utplacerade i mitt lilla rum.


Det känns som om det inte blir så mycket sömn i natt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0