Dagen i bilder


Denna vackra tofs bar jag i drygt 48 timmar, utan att sätta om den!  sov med den i två nätter.
Det är nästan tillåtet att vara så ofräsch när man sitter instängt och tentapluggar i tre dagar!


Fick en ohygglig tofsfrisyr och ont i hårstråna för att de legat åt fel håll så länge!


Tillredde min alldeles egna müsli! Helt vanliga havregryn, lite branflakes, russin och lite smält honung ovanpå! och så självklart vaniljyoghurt underst! Guudomligt! (men jag måste varna er för att mikra honung! jag gjorde detta igår med och lät houngen vara inne i 15 sekunder istället för 10. Det bubblade till och jag fick skrubba ett tag :(


Är nu hos farmor och farfar. Det blev inte kålpudding som tur var! Utan det blev rena rama restaurangmiddagen!
Förrätt: farfars underbara omelett med kräftstjärtar.
Huvudrätt: ris och kycklinggryta med curry.
Och så cola och ett glas vin till det!
En tentatrött liten flicka kunde inte må bättre än efter den måltiden kan jag säga!

Viggo, denna sötnos till hund, kom även på besök och skall vara här tills på måndag.
Jag ska mysa med honom hela natten och halva dagen i morgon!



Tentan kändes helt okej och jag är mycketmycket lättad över att ha den överstökad!
Imorgon kommer jag inte kunna svara på en enda fråga på FEK-tentan. men jag har inte siktat på att kunna göra det heller, så den får jag ta tag i i sommar!

Nu är jag nästintill död.
Godnatt människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0