Ett förtydligande!

Jag måste bara tillägga att med "går vidare" menade jag "går vidare direkt till Globen" och därmed såg jag inte mig själv som besegrad när Pernilla gick vidare till andra chansen - och därför sprang jag ej heller naken på Nordstan i förmiddags.



Nu är jag hemma och är helt slut.

Vi satt förmodligen tvärs emot Neo (krullhårige falsettsångaren i gårdagens melodifestival) på tåget hem! Han hade dock rakt hår och vi tvivlar därför lite på vår igenkänningsförmåga.
Men tecken som visade på att det verkligen var han är:
* Han gick på i Falköping (vi googlade såklart på honom såfort våra misstankar uppdagades och fann att han kom just därifrån)
* Han pratade i telefon (ja, vi tjuvlyssnade) och nämnde Globen flera gånger.
* Vi tjuvlyssnade ytterligare och hörde att han skulle av i Hallsberg (lite konsigt eftersom andra chansen är i Örebro, men det finns säkert någon logisk förklaring till det)
* Han var söt och glad och såg ut som en nyupptäckt melodifestivalkändis.

Kommentarer
Postat av: Sanna

" * Han var söt och glad och såg ut som en nyupptäckt melodifestivalkändis" Hahaha gud så skoj! Hur ser man ut då? :D

2010-02-28 @ 21:02:02
Postat av: Sanna again

Och FÖRVÄL var det väl andå att vi slapp se na gå direkt till Globen! och hoppas nu förfan inte att hon tar sig vidare från andra chansen :|

2010-02-28 @ 21:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0