I skuggan av mina familjemedlemmar

Googlade precis på mitt, Elins, mammas och pappas namn.
Pappa fick drygt fyra sidors träffar.
Elin fick roliga träffar från varierade tillställningar.
Mamma fick eventuellt en träff, men vi var inte säkra på om det egentligen var henne det handlade om.
Jag fick dötråkiga träffar vilket måste betyda att jag inte gjort så mycket häpnadsväckande saker under mina snart 20 levda år.
Fick träff på Facebook, min blogg, Klaras vimmelbilder - prekärt! (jag lärde mig precis det nya ordet! synonym till pinsamt!) Elins, Amandas, Sofias och Hannas blogg samt på laxamissionskyrkan.se där jag gratulerades till min student! Hittade nu även vår marknadsundersökning SP3EU gjorde för Hallsbergs kommun! och "Hyper diaper" och "Röj i bil" på youtube! 
men that's it. Guud så flashigt!


Nu: På spåret! Äntligen! Har tvingats att kolla på OS-snack innan *spyr lite i munnen*

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0