Istappar!

Jag har upptäckt att jag finner istappar väldigt fascinerande.
Jag fann mig själv sittandes och titta ut genom bussfönstret, observerande och spanande efter istappar hela vägen från centralen till universitetet. Det finns så sjukt stora istappar såhär års. Vissa skulle man dö av att enbart springa in i. Och man skulle förmodligen bli delad på mitten av att få dem över sig. Fascinerande, m-mh!
Just när jag tänkte på hur hemskt läskigt det är, åkte vi förbi en ung man som tydligen tänkte i samma banor som jag. Han stod uppflugen på en stege och slog ner alla enorma istappar. Bra initiativ, mannen!

Jag är nog lite konstig och disträ idag tror jag. Jag fann nämligen även mig själv gråtandes till how i met your mother förut. Eller iallafall tårögd till råge (men det var fint och kom så oväntat faktiskt, så det känns okej)


Plugga mån trosa?
mmmh jag måste!  :'''''(

Kommentarer
Postat av: Sanna

Goldeeen med istappar. Ack så långa och ståtliga de är (oftast) ;) Ja visst va de skoj vetu. Jag skrattade en lång stund åt det! Och du. jag har laddat upp filmen på youtube på mig o milla när vi dansar.. Men det blev helkass bild på youtube :( Så man ser i stort sett ingenting. :S Jättekonstigt för man ser helt okej när man tittar på datorn! Weeeeaaard!

2010-02-08 @ 22:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0