Långkok i korridor ngt för mig!?

Kära vänner, jag har fått en lägenhet!!
I Tybble, i huset närmast universitet.
Jag vet dock inte om jag vill/kan ta den.
Jag vet inte om det är onödigt att ta lån eftersom jag inte är helt säker på att jag ens vill plugga?
Men jag skulle inte heller klara av att leva på 700 i månaden.
Skulle jag palla att bo i korridor och behöva trängas med indier som gör långkok i det gemensamma köket?
Skulle jag palla stanken av alla de andras vidriga maträtter?! Jag som mår illa av helt vanlig lökstank, det skulle nog bli bra terapi för mig...
Jag var och hälsade på Olle idag för att kika på hans Tybblelägenhet! Vi skulle bli grannar! men han flyttar på fredag så blir inte fallet, tyvärr! Bortsett från den vedervärdiga stanken i korridoren så var det helt okej tycker jag. Badrummet var ju faktiskt asfräsch! 
   ÅÅh jag har beslutsångest!!
Innan torsdag måste jag bestämt mig. Hjälp mig!


Kommentarer
Postat av: Elin

ta den! finns ingen som tvingar dig att bo kvar i höst (om du nu skulle få för dig att sluta plugga). men tänk så skönt nu i vår att ha den.

2010-02-22 @ 22:24:30
URL: http://elinhenningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0