Lesbian eyes

Jag har ännu en gång bevisat mina skarpsinta ögon när det gäller att se homosexuella människor.
Sitter och pluggar med OS-invigningen i bakgrunden (jag måste motvilligt erkänna att det faktiskt var ganska maffigt)
Hur som helst. En kanadensisk sångerska (K.D Lang) kommer upp på scenen. Jag slänger ett öga (alltså max 1 sekund) och utbrister -"Oj vad hon är lesbisk!"
Jag googlar sedan lite och får mina spekulationer bekräftade.
Jag tror faktiskt att Pappa blev lite imponerad.
Men i och för sig hade hon ett klassisk lesbiskt utseende så kanske var det inte så extraordinärt av mig iallafall.
Men iallafall fränt att jag hittills aldrig haft fel när sådana här händelser inträffat!


*återgår till mikroekonomiplugg med självömkan och tårfyllda ögon*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0