Lunarstorm

Ja jag erkänner. Jag har kvar min! Men enbart för att halva mitt liv finns bevarat i min lunardagbok!
Höjden av uttråkning måste nog vara när man går in på Lunarstorm. Förra gången jag sjönk så lågt var i oktober förra året...
Det är så sjukt med Lunarstorm. Så fort man loggar in blir man övervälld av skamliga förslag i lunarmailen. I gästboken frågade även en p23 från Nässjö efter min msn. "Ja men visst gubben lilla, här har du!"  tssss idioter finns det gott om.
Det var inte detta jag tänkt ta upp egentligen, det råkade bara ta den riktningen.

Det är som värsta nostalgitrippen att titt som tätt besöka lunarstorm, så om ni är så smarta som mig och fortfarande har den kvar så råder jag er att göra just detta!
Jag hittade massvis med gamla bilder i mitt "galleri".
Dessa hade jag nu tänkt att delge (dålig kvalitet men snälla ha överseende, det är ju inte toppklass på lunar längre...)

   
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0