Lushlyx

(Samtliga inlägg idag tar fasta på pappa i någon bemärkelse märker jag)
Jag älskar när han har businesstrips till Stockholm, vilket han hade idag.
Varför då, undrar ni säkert hoppades i stolen av iver.
Jo det skall jag tala om för er; han har nämligen alltid med sig någonting smaskigt från Lush när han kommer hem därifrån.
Denna gång berikades vårt badrum av en bubbelgumsrosa fotkräm vid namn Fair trade foot lotion och en ansiktsrengöringskaka innehållande lakritsrot vid namn Coalface.
Jag använde/applicerade båda dessa innan jag kasade iväg till sängen, och guuud så gosig jag är nu.
Jag har tagit begreppet babyröv till en ny nivå (alltså len som en sådan, ingenting annat)

 

Nu: En salig blandning av Enya, Enigma och Gregorian.
Sen: Sova och drömma hatiska drömmar.
I morgonbitti: Upp klockan 5:45!!
I morgon vid lunchtid: Myslunch med Farmor och Elin vid Naturens hus.
I morgon eftermiddag/tidig kväll: Förfest följt av en förmodligen rivig atfon på Strömpis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0