Skämmande!

Ja gud ja. Jag kommer nog aldrig komma ifrån detta!
Jag är helt förtrollad.
Förstår dock inte vad det speciella är egentligen.
Men ett kokande ansikte, svettningar och läskig hjärtklappning är väl inte ett sunt respons på något så litet som detta? Nej, någonting speciellt är det och jag vet verkligen inte vad det är, och det gör mig galen att inte veta!
Måste tänka på någonting annat för att inte koka upp, helt seriöst!

Imorgon är det tenta! Det känns faktiskt som om jag är väl förberedd och det bådar inte gott.
För aldrig någonsin har det väl gått bra när man förväntat sig att det ska göra det?
Nej. Man borde ständigt gå runt med dålig inställning så allting blir bättre än man väntat sig.
men gud så trist allt vore med ständigt negativa tankar i huvudet...
nej då misslyckas jag hellre ibland!

Nattiii

North side (Farmor och Farfar) i morgon efter tentan för uppladdning inför tenta nr 2!
Det ryktades om kyckling, men vi får väl se.
Jag sa att det dög med vad som helst och farmor sa: "Det där skulle du inte sagt!"
Så nu kanske det blir kålpuddning.
*hoppas det blir kålpudding just därför att det inte ska bli det*

Kommentarer
Postat av: Elin

men det är ju så jag jobbar! det är bättre att vara negativ för då kan man alltid bli positivt överraskad ;P (det blir säkert kålpudding)

2010-02-19 @ 13:37:52
URL: http://elinhenningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0