WOHO TACK ALLAH

Gudars så förvirrade ni måste bli av denna omställning. Jag har varit segbloggad i flera dagar förut men detta är mitt fjärde inlägg, idag!

Måste bara delge glädjen som nyss infann sig i min kropp!
jag surfade runt på cyber space och kollade nek-schemat. "Döööö vi börjar klockan 8:15 i morgon", tänkte jag.
MEN! Se där: Grupp 1 börjar klockan 10:15! Woho!
Det var sannerligen en glad överraskning!
Men skall ändå försöka sova nu. Är exhausted these days.

Måste bara uttycka mitt ogillande till en facebookgrupp jag blev inbjuden till idag.
"I smiled when Marrisa died in the O.C" (felstavat på Marissa dessutom...)
Okej, jag erkänner att det inte är så allvarligt eftersom det bara är en serie, men sjukt onödig grupp för det! Varför le när någon dör, fiktivt eller på riktigt? Bara töntigt tycker jag.
(En liten bakomliggande faktor till att jag tycker det är så larvigt med denna grupp kan ju i och för sig vara att jag själv fulbölade när Marissa dog i O.C...)


Kommentarer
Postat av: Elin

starta en grupp som heter "alla vi som fulbölade när Marissa i OC dog" då...:P

2010-02-05 @ 00:53:22
URL: http://elinhenningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0