Älskade nätter!

Jag har sagt det förr, jag säger det nu och kommer säkerligen säga det multipla gånger till under mitt liv...
Jag ÄLSKAR VH1 classic på nätterna!!!
Där spelas allting man aldrig skulle kommit på att man ville höra,
med undantag för en låt - Men without hats - Safety dance, för den visste jag att jag ville höra!
Den spelades på I en annan del av Köping idag och jag entrade redan i pausen spotify för att lägga till den låten till min Guld!-spelningslista. MÖHÖ, så bra gick det när den inte ens fanns på spotify!!!
Men tänka sig! Som en skänk från ovan kommer den som låt nummero tre när jag sätter på min älskade VH1 classic.
Puss på den!



Och godnatt, mån trosa?
Ska nog läsa mig till sömns idag. Gjorde det igår med. Men lyckas aldrig bli klar med boken jag nu läser, fast jag varit i slutet av den i flera veckor.. Har en känsla av att det beror på att jag börjar läsa lite för sent och därmed alltid slocknar efter sju meningar.

(nu kom mmmm mmmm mmmm - crash test dummies!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0