Årets första selfpityness

  • Jag har halsbränna!
  • Jag har nästan nackspärr (behöver massage!!)
  • Jag har skrapsår, ett 10tal blåmärken och smärta i mitt högra knä/smalben! (det var farligt halt ute igår! och ajabaja förresten till Joel för att han tog min smirnoff ice som jag tappade i fallet. Ajabaja även till Annica som glatt drack upp den medan jag våndandes över att jag tappat min och Millas gemensamma dryck)
  • Jag har ont i vänstra handen. Jag har ingen kraft i den och kan inte ens greppa saker.
  • Jag är varm
  • Jag är sugen på cola, men vi har bara julmust

Så, nu var det slutklagat!
Ska nog gå och lägga mig så jag ej behöver känna all denna smärta!
PUSS


Kommentarer
Postat av: Sanna

Fan vilken pain alltså! Sur start såhär under första dygnet av '10 :/

2010-01-01 @ 23:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0