Damn Girl!

Är knappt levande nu.
Har pluggat, funderat, klurat och räknat nonstop från 11:45-22:00 idag, så när som på en godisköparpaus.
Men duktiga är vi allt! Men det är sjukt mycket kvar. Hela diskussionsdelen + finjustering - hatar vår lack of discipline!!! (DAJJA, se! jag är också cool och kör med swengelska)

Det var ingen fröjd att sätta sig i bilen och köra hem ikväll kan jag lova. Jag satt och skakade och andades ut rök ända till Hallsberg! Helt sinnes!

Men något som var ännu sjukare var min yttertemperaturmätare på bilen. Den visar i och för sig några grader för kallt, men ändå fick jag årets chock när jag i höjd med "svanstället" utanför Vretstorp kunde avläsa -30 grader celsius!!!!
"DAMN GIRL" utbrast jag (visserligen var jag just framme vid den textraden på Sexy bitch då de sjunger damn girl, men helt naturligt skrek jag ut dessa ord lite högre när jag, helt förskräckt, såg detta)
Det är ju vedervärdigt!!!

Jag som varit så positiv till denna global warming - guld med tropisk värme ju!
Men icke, det är säkert bara något konstigt PR-trick hela växthuseffektssnacket ;)

Kommentarer
Postat av: dajja

jäääävlar vad kool du är lena!

seriöst alltså, jag blir avundsjuk :) koola lena ska jag börja kalla dig.

(det är är ett snällt inlägg, inget ironiskt!)

2010-01-06 @ 01:25:02
URL: http://theworldskoolestbloggever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0