Ett tiny tiny dilemma

Har pluggat en hel del idag faktiskt!
Började så säkert på övningarna till onsdagslektionen. Gick finfint vettu!
Men nu när man når de sista frågorna känner jag att det börjar ta emot.
Jag förbannar mig själv för att jag inte beställde min Economics-bok från Adlibris.
Hur lätt är det att kunna 20 meter långa uträkningar utan att ha kurslitteraturen där det är meningen att man ska lära sig uträkningarna från?
Bokus är sämst! Kommer säkert inte få boken förrän i slutet av denna vecka, är jag rädd.

Nu lägger jag nog ner detta och räknar ner till Guldbaggen börjar!

Det är ensamt och trist idag!
Hoppas Elin snart återkommer från sin kvällsliga gymnastik.
Jag ligger och sväller i sängen istället. Vidriga människa!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej! Varför följde du inte med o gympade? Hade du inte tänkt börja med nåt sånt!? Skulle säkert göra dig lite piggare oxå...säger en som säkert vet, eller...:) KRAM ;)

2010-01-25 @ 20:09:43
Postat av: Lena

jo jag borde ju ha gjort det, men så mycket kraft finns det inte i mig tyvärr! men jag får väl ta tag i mitt liv.. nån vacker dag! vi kan börja gå ut och gå tillsammans! :)

2010-01-25 @ 21:25:55
URL: http://lenahenningson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0