Hästpojken

Jag ler mot dig, för det finns ingenting som passar mig.
Och jag ser himmel och moln och vänner som går bredvid mig, ooh
Jag ler mot dom för allting har det verkar redan gjort.
Och jag vet gitarrer och bas, trummor och hat som river.
Och är vi en som står emot och visar upp en del vi gjort
där är en som tar tillbaks det där som skulle lösas. 
   
Så säg mig vad vi väntar på.
Säg mig vad du tänker och allt vi lämnat kvar här är allt förlorat.
Jag är dig tills jag ändrar mig.
Är dig tills jag vänder mig.
Allt vi lämnar kvar där allt förlorat dör.

Och jag somnar i en grav. Och vaknar i ett hav.
Och faller som ett regn på sommarens första dagar.
Och hur är livet i er stad och känslorna ni har.
Är det samma för er som för oss alla här i Götet?

För här är livet ganska bra, ja här är benzo varje dag
och kanske lurar jag mig själv och kanske minns jag nåt från längesen.

Så säg mig vad vi väntar på,
Säg mig vad du tänker och allt vi lämnat kvar här är allt förlorat,
Jag är dig tills jag ändrar mig,
Är dig tills jag vänder mig,
Allt vi lämnar kvar där allt förlorat dör. 

Där är leden som vi gått och där är jag som kommit bort.
Men någon dag är jag tillbaks och allting blir som allting borde va

Så säg mig vad vi väntar på,
Säg mig vad du tänker och allt vi lämnat kvar här är allt förlorat,
Jag är dig tills jag ändrar mig,
Är dig tills jag vänder mig,
Allt vi lämnar kvar där allt förlorat dör.

cute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0